database herstellen

  • henkie
  • henkie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #1246 door henkie
Beantwoord door henkie in topic database herstellen
oke ik snap het,
maar mocht er nu iets met jou gebeuren (wat ik natuurlijk niet hoop) dan hebben wij geen sunprofit meer.
dat zou toch heel jammer zijn:huh: :huh:

gr.
henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #1245 door Ontwikkeling
Beantwoord door Ontwikkeling in topic database herstellen
Dat klopt.
Op 10 juni loopt de jaarlijkse licentie af.
Dit heeft niets te maken met het probleem dat je hebt.
Op dit moment ben ik jou gegevens aan het verwerken.
Als dit goed is, dan komt er binnen een uur een update.
Versie 1.8.0.32.
Ik laat de software één jaar lopen en daarna moet je updaten.
Ik krijg soms nog vragen over de eerste versie van de software.
Die is dermate verouderd dat het mij uren met de hand programmeren kost voordat ik de database weer goed aan het werk heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #1244 door cvisser
Beantwoord door cvisser in topic Licentie verloopt over 10 dagen
Beste Minke,
Ik krijg boodschap dat licentie over 10 dagen verloopt en dat ik een nieuwe versie moet downloaden.. Ik zie alleen de huidige versie staan

Groet, Cor Visser

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • henkie
  • henkie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden - 4 jaren 10 maanden geleden #1243 door henkie
Beantwoord door henkie in topic database herstellen
Beste Minke,

nu krijg ik met de download versie van jou website deze melding, ik heb een schone installatie.datum en tijd staan goed.



wat kan ik hier aan doen want ik zie geen nieuwe versie op de website van jou.


gr.
henk
Bijlagen:
Laatst bewerkt 4 jaren 10 maanden geleden door henkie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • henkie
  • henkie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #1241 door henkie
Beantwoord door henkie in topic database herstellen
hierbij de gevraagde gegevens.

is 1.8.0.31 de laaste versie???

ik heb nog een probleem met de lcd, zodra die in een nieuwe installatie wil instellen staat hij hem niet op en als ik de ftp aanmaak en ververs sunprifit.php & .js aanklik loopt de software vast.

alvast bedankt Minke,

gr.
henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #1240 door Ontwikkeling
Beantwoord door Ontwikkeling in topic database herstellen
Hallo Henk,

Dat is vreemd. Normaal is het inderdaad zo dat als de database weg is , Sunprofit automatisch een nieuwe aanmaakt met behulp van de data van de Backupmap of de solarlogmap.
Pak deze bestanden in een zip of rar bestand en stuur ze mij even op.
Dan kijk ik er naar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.145 seconden
Gemaakt door Kunena