Downgrade van 1.7.0.32

  • vintepas
  • vintepas's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #826 door vintepas
Beantwoord door vintepas in topic Downgrade van 1.7.0.32
Ok, de data is bijgewerkt en alles werkt weer als vanouds.
Bedankt voor de backup!

Gr. Vincent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #825 door Ontwikkeling
Beantwoord door Ontwikkeling in topic Downgrade van 1.7.0.32
Ik ga ervanuit dat je 1 omvormer gebruikt.
Open dan de database en ga naar de tabel 'Days'
Zoek naar de datum waarvan je de data mist. Schrijfwijze = jjmmdd
Wijzig in record de waarde 'DailyrevT1_0' voor hoor tarief en 'DailyrevT2_0' voor laag tarief.
de waardes moeten opgegeven worden in kWh.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • vintepas
  • vintepas's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #824 door vintepas
Beantwoord door vintepas in topic Downgrade van 1.7.0.32
Hallo Minke,
Na de update naar v.36 en het omzetten van de extensie werd idd de database opnieuw opgebouwd, maar helaas, wederom zonder de ontbrekende data.

Ik heb via de software van de Soladin nog wel wat data van die ontbrekende periode.
Hoe kan ik die het beste importeren in de database. M.b.v. MDB neem ik aan, maar hoe pak ik dat aan?

Gr. Vincent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #823 door Ontwikkeling
Beantwoord door Ontwikkeling in topic Downgrade van 1.7.0.32
Ik weet inderdaad wat deze melding inhoud.
met deze melding probeer ik dat de gebruikers de software up to date houden.
De versies van de laatste 2 jaar zijn één jaar 'geldig'.
Ik kom regelmatig vragen tegen van mensen die extreem oude versies van de software hebben en dan vragen of ik de database 'even' wil omzetten.
Er is in de loop der tijd dermate veel veranderd dat ik hier geen gehoor meer aan kan geven.
Vandaar dat je na een jaar 'gedwongen' word een update te installeren.
Vanaf vrijdag heb ik 4 weken vakantie en meer tijd om eens flink aan de software te werken.

Vincent,
Waarom mis je een aantal dagen gegevens?
Misschien helpt het om na een update, het bestand sunprofit.mdb te hernoemen naar sunprofit.red en dan de software op te starten. De database word dan opnieuw opgebouwd door de informatie die in de mappen solarlog en backup staan.
Laat even weten of het gelukt is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #822 door pvanvlijmen
Beantwoord door pvanvlijmen in topic Downgrade van 1.7.0.32
hey vincent,

nog nooit gezien, misschien kan minke wat met deze melding!

groet,
Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • vintepas
  • vintepas's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #821 door vintepas
Beantwoord door vintepas in topic Downgrade van 1.7.0.32
Zo zag het bericht er uit. Zie bijlage.
Ik heb idd de instellingen wat betreft automatisch updaten uitgezet.

Gr. Vincent
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.070 seconden
Gemaakt door Kunena