Data aanpassen

More
7 years 10 months ago #963 by pvanvlijmen
Replied by pvanvlijmen on topic Data aanpassen
Ik heb ook al eens een soortgelijke fout gehad, probeer eens een versie of 4/5 terug te gaan (bewaar de data van nu wel even op aparte locatie) verwijder de map sunprofit op de nieuwe pc. (installeren als admin) installeer de "oude versie" laat deze opstarten en sluit de software weer. (zonder instellingen te maken) plak de data op de standaard locatie, en start de software op.

Heeft bij mij geholpen, start de software nu wel correct, installeer dan de opvolgen de versie en start de software opnieuw op net zolang tot je weer bij bent.

succes

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Sander
  • Sander's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
More
7 years 10 months ago - 7 years 10 months ago #962 by Sander
Replied by Sander on topic Data aanpassen
Ik roep de omvormer aan via een ip adres. Daartussen zit een sollea serial naar ethernet converter . Heb al geprobeerd om de data van de 1 database in de andere te zetten zelfs dan blijft het programma hangen bij het opstarten. het verwijderen van de database en opnieuw in stellen is de enige oplossing. op beide computers loopt de software ook vast en blijft hangen.
Last edit: 7 years 10 months ago by Sander.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #961 by Ontwikkeling
Replied by Ontwikkeling on topic Data aanpassen
Roep je de omvormer aan via een COM poort of via een IP-adres.
Kijk even of de compoort van de omvormer op de nieuwe laptop wel overeen komt met de compoort van de oude laptop.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Sander
  • Sander's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
More
7 years 10 months ago #960 by Sander
Replied by Sander on topic Data aanpassen
Helaas heeft dit alle niet geholpen en blijft de software hangen bij: Starten van sunprofit web services.

Wie heeft er een oplossing?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Sander
  • Sander's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Senior Member
  • Senior Member
More
7 years 10 months ago - 7 years 10 months ago #959 by Sander
Replied by Sander on topic Data aanpassen
Ik zal dit vanavond is proberen. Com poort loopt via het bedrade netwerk doormiddel van een serial naar ethernet converter. Als ik de oude database terug zet dan werkt de software ook niet meer.
Last edit: 7 years 10 months ago by Sander.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago - 7 years 10 months ago #958 by pvanvlijmen
Replied by pvanvlijmen on topic Data aanpassen
als je de software start met "admin" rechten (ga uit van windows 7 en hoger) start sunprofit dan wel goed? , zo nee probeer de software eens te starten met de com poortsoftware niet aktief / of com poort koppeling naar de omvormers niet aangesloten.

soms helpt het ook om de pc te herstarten en dan de software opnieuw te starten.

(admin rechten = rechtsklikken op de sunprofit icoon en dan uitvoeren als administrator)
Last edit: 7 years 10 months ago by pvanvlijmen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.151 seconds
Powered by Kunena Forum